Jag är också allergisk

Shit jag såg den här videon precis, första gången på många, många år haha.
Jag har velat dela med mig den med er läsare jätte länge men jag har aldrig fått tag på filen.
Nu har jag äntligen lyckats få upp den på youtube, det är svårt för mig att förstå att det var 11 år sen.
Tiden flyger verkligen, jag var 10 bast men minns detta som igår. Jag var så otrolig blyg som liten haha.
 
För er som undrar så var det här ett repotage för SVT där man fick följa 6 unga allergiker.
Jag var allergisk mot rätt så mycket när jag var liten, allt från nötter till skaldjur och hundar.
Idag har jag växt ifrån mina allergier förutom nötterna, fast det sjuka är att jag tål jordnötter.
Men anyways, här har ni videon... ladies jag hoppas ni tycker jag är gullig hehe. Kärlek!

Kommentarer
» k,A

Finns inget att säga, du var och är fortfarande så himla sööt:)

2012-10-05 // 22:17:41
» HelanFenty

OMG VA GULLIG !!!! Damn du hade swag redan då ;)

2012-10-05 // 23:53:19
» M !!

Sååååååååååååå gullig du är man vill bara äta upp dig

2012-10-06 // 16:23:38
» johanna

skiiit sööööt bryan!!! seriöööst :D

2012-10-08 // 23:26:35
» jessica

omg asså jag dög när jag såg den här videon du var såååå söt bryan !!!! man vill bara bita dig

2012-10-10 // 09:40:01
» sarah

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MIN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VILL ÄTA DEEJ NUUUUUU!! du kom ju över allergierna sötis! ÄTA DEJ!<3

2012-10-13 // 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback