Låt oss bara chillnäni

Shoo bloggen, Bryan här. Jag hoppas att ni alla mår soft och har haft en bra Lördag hittills.
Blogg.se har gjort ett grymt jobb för nu kan man lägga upp bilder från instagram direkt i inlägget när man bloggar.
 
Hur som helst, jag tar det bara lugnt. Gör ingenting speciellt förutom att jag lyssnar på musik vilket jag alltid gör.
Lyssnar på några sköna kärlekslåtar, ni vet att jag dör för rnb. Det finns inget bättre, det är så mycket känslor.
Just nu lyssnar jag på en låt som får mig tänka tillbaka på en viss person som jag faktiskt saknar som fan.
 
Annars, har suttit tillsammans med farsan och kollat på London derbyt mellan West Ham United och Arsenal.
Galen match var det, Arsenal låg under men kom tillbaka fint och lyckades vända och vinna med 3-1.
 
Den senaste tiden har jag varit inne på twitter ganska mycket så se till att följa mig där och på insta.
Ska käka nu men spanar nog in med ett till inlägg lite senare ikväll, tänkte bjuda er på lite musik!
Ha det så länge, peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback