Haha för sköna

Såg precis den här videon och tänkte... Varför inte dela den med mina läsare?
Grabbar om ni vill kunna haffa tjejer är det viktigt att ni presenterar er på rätt sätt.
Tro mig när jag säger det men första intrycket är fett viktigt och kan vara avgörande för nästa steg.
 
Se och lär av den andra snubben i videon, självklart är det komedi men det speglar faktiskt verkligheten.
Hur ofta är det man går fram till en tjej på stan? Inte ofta, det krävs mycket mod och ett självförtroende på topp.
Jag bara gjort det två/tre gånger och då har det varit tjejer som jag bara inte kan låta gå förbi mig för de är så fina.
I can't stand light skinned ni**as.... haha!

Kommentarer
» N

hahahaha love it, du borde kolla på guy code

2012-09-10 // 19:34:56
» beaatricee

bryan aaa kolla på guy code & kolla på hans video som heter hood fight hhahaha

2012-09-11 // 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback