GYMMET

JAG ÄR HELT UTMATTAD!
Körde 30 minuter CORE EXPRESS och direkt efter SPINNING i 40 minuter.
Det var nya övningar på Coren idag så det kommer nog ta några pass tills man kommer in i det helt.
Spinningen vet jag inte ens om jag orkar gå in på haha, det tog verkligen på krafterna.
Jobbigt som fan, grejen är den att jag inte har kört Spinning på ett gaaalet bra tag.
Men jag klarade mig bra, riktigt bra faktiskt. Det kändes i låren som fan och svettet bara rann ner för pannan och kroppen. Ärligt talat så var det längesen jag blev så svettig, blev blöt som en trasa!
Det var jobbigt och jag får räkna med grov träningsvärk imorgon.
Men heey, what doesn't kill you only makes you STRONGER!!

Dessutom var det första gången på väldigt länge jag gick på ett pass med min favorit instruktör.
Hon är så fin och duktig, även bra på att peppa oss som kör så jag ska börja gå på hennes pass nu igen.
De senaste månaderna har jag inte hunnit gå på hennes pass eftersom dagarna då hon har sina pass har jag haft mina fotbollsträningar. Förra året när jag blev medlem på gymmet och såg henne för första gången fick jag en crush på henne vilket jag fortfarande har. Svensk flicka och hon ser så otroligt bra ut.
Tro mig hon är nice, sexig, söt, fin och har värsta kroppen. Det finns bara inte!
Jag addade till och med henne på facebook för snart ett år sen och gissa vad? Hon accepterade mig,
om inte jag blev glad haha :D Så idag var det som sagt första gången på väldigt länge vi såg varandra.
Hon fram till mig och sa. - Det var ett tag sen man såg dig, är det bra med dig?
Hahah, omg jag flööög. Tro mig jag flög i några sekunder sen svarade jag med att säga
- Aah jag vet, de ba bra med mig hur ere sjäv?

Efter passet sa hon att man kan tipsa henne om låtar till nästa pass.
Så jag funderar på att tipsa henne om låten YEAH x3 med Chris Breezy. Vad säger ni?
Visst är det en låt som passar bra till gymmet, lite house aktikgt sådära.
När vi körde idag så flippade vi till Only Girl In The World med Rihanna, fan refrängen är för galen :)

Kommentarer
» BS

"svensk flicka" haha.. men satsa ;)

2010-12-02 // 21:34:08
» Anonym

haff len kom igen bror go for it

2010-12-02 // 21:36:59
» Anonym

BS vad?

2010-12-02 // 22:14:08
» Marie

hey, jag är jättenyfiken på vad du tycker om Kanye West nya album?

2010-12-03 // 01:25:14
» Anonym

Kika in hos mig! Du kommer att kunna läsa om massa gossips om de senaste artisterna, och även få höra på sköna låtar! Alltså en nice musikblogg! KIKA GÄRNA IN!

2010-12-03 // 15:36:08
URL: http://rnbmusiic.blogg.se/
» Anonym

What's up? :)

Du ser att du gymmar mkt. Ska börja träna nu till julen,any tips vart man ska träna??

2010-12-03 // 18:57:50
» Anonym

Chris Brown - Beautiful People

2011-05-02 // 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback