Föör skönt!

Om inte jag är trött, om inte jag är helt slut och vill sova...
Kom precis hem från gymmet och mina ögon kommer slockna vilken sekund som helst känns det som.
Någon mer som känner sig trött och seg? hah, nä men pass på tröttheten, vi lägger det åt sidan.

En skön dag har jag haft, hur har eran dag varit?
Höstlovet är ju slut, jag glömde bort det helt och hållet haha. Ni vet, man har ingen koll på sånt när man själv inte går i skolan. Jag såg nyss att någon på facebook hade flippat ur totalt och skrivit; Fuuck, jag orkar inte med skolan, ge mig lov igen! Haha, fan jag kan förstå hur vissa av er känner men kriga ba!

Det var skitskönt att gymma idag, jag tänker förklara varför snart :)
Först körde jag individuellt i en halvtimma och sen körde jag CORE EXPRESS i en halvtimma.
Tro mig det tog på krafterna men det är så det ska vara!

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag diggar att dra till gymmet när det är vinter.
Det är typ då jag är som mest motiverad om ni förstår vad jag menar?
Det är mörkt och kallt ute samtidigt som det snöar och det är typ då jag får den där känslan...
Den där kicken för att gå träna!
På med ett par sköna mjukisbyxor, på med fjällisen, på med väskan och in med hörlurarna i öronen!
Jag svär det är för najs, det var exakt så gjorde jag idag. Och vet ni vad det bästa av allt är?
När man avslutar det hela med att basta i en halvtimma och sen ta en kall och fräsch dusch!

Kommentarer
» therese

Damn vad het du är när du är snaggad...

2010-11-09 // 21:22:32
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» Anonym

Vill du plugga vidare? Vad är det du vill göra nu när du inte går i skolan, fotboll eller? :)

2010-11-09 // 21:43:27
» Lalinda

Låter skönt... Din egna låt var riktigt bra föressten!

2010-11-09 // 21:55:28
URL: http://lalinda.devote.se
» anna

hur gammal e du ?

vart kmr du ifrån?

och btw...vad snygg man kan vara ;o

2010-11-09 // 23:46:43
» Momo från etuna

Exakt brorsan ! adidas mjukis, nån soft t shirt, på med jackan o lyssna på musik o träna hårt MAxxa tills sommarn for the ladies du vet =) Det är så vi jobbar :)!

2010-11-11 // 01:02:54
» aldijana

men snygging :D

2010-11-11 // 23:16:55
URL: http://aldiijana.devote.se/
» Jensvollen

kan inge mer än att hålla med dig . så jävla sköönt! ;)

2010-11-13 // 03:40:40
URL: http://501jensvollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback