Upp & hoppa!

Godmorgon på er alla söta och sköna läsare, hoppas ni mår bra!
Själv mår jag prima!

Jag vaknade för 10 min sen och det första jag gjorde var inte att gå på toa, nej nej haha.
Det första jag gjorde när jag vakna var att dra till köket, öppna kylen och ta ut Spriten.
Jag var så fuckin törstig och Spriten släckte törsten riktigt fint ska ni veta...

Men anyways, jag är självklart inte uppe så här tidigt i onödan.
Ni vet själva hur jag gör det och ni vet själva vad det är som gäller för mig. Gymmet of course.
Jag ska hit the gym snart men ska först äta en ordentlig frukost.

Dagens outfit på gymmet blir nog det jag har haft på mig under den senaste tiden jag tränat.
Ett par fräscha Nike Nside Run skor, adidas mjukis, vit t-shirt och mössa.
Men jag kanske slänger på mig en skön hoodie över t-shirten också, det kan vara soft ibland...
Får se hur jag gör med det faktiskt men en sak är jag 100% säker på.

Efter gymmandet tänker jag spikat basta, det var ett tag sen och jag längtar haha.
Det är skitskönt att ta det lugnt i värmen och bara rensa tankarna om ni förstår vad jag menar.
Sen när jag kommer hem är det som vanligt fotboll som gäller, Tottenhams match vill jag inte missa.
Jag tycker om att se Tottenhams matcher, jag tycker de spelar en underhållande fotboll!

Ska packa väskan nu, om det är något så kommentera bara.. Ingen stress, kärlek o respekt.

Kommentarer
» sabina

HAHAHAHAHAHA Bryan don när jag såg detta .... fattede att du menade läsken sprite och inte alkoholen "Det första jag gjorde när jag vakna var att dra till köket, öppna kylen och ta ut Spriten.

Jag var så fuckin törstig och Spriten släckte törsten riktigt fint ska ni veta..."

HAHAHAHAHHAHAHHSHAHAH DÖÖÖÖR!!

2010-11-06 // 12:56:58
» Anonym

hahaha jag trodde du menade spriten alltså alkohol men jag trodde du drev eller nått haha

2010-11-06 // 13:58:32
» Anonym

HAHAHAH tänket wtf spriten?? sen när jag såg sabinas kommentar så fatta jag att du mena själva sprite..

2010-11-06 // 15:15:20
» erik

hahah jag trodde han drev först med spriten sen fatta jag hahaah

tung du e bryan, ingen stress sådär sen gå upp tidigare för att tagga gymmet,

kärlek bryan!

2010-11-06 // 22:57:55
» Anonym

wow så långt ner det är till marken för dig xD

2010-11-07 // 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback