Skön dag på gymmet

Ååh vad skönt det känns att vara hemma nu efter att ha kört så hårt på gymmet.
Idag körde jag inget core pass som jag brukar göra nu för tiden, idag körde jag individuellt.
Och jag fokuserade bara på bröstmusklerna, pumpade verkligen upp de med riktigt bra övningar.
Körde 3 helt nya övningar som jag aldrig kört förut, fan vad bra de var! Ska köra de mycket oftare från och med nu. Jag kände hur mina bröstmuskler tyckte det var jobbigt med övningarna eftersom det var något helt nytt, jag tränade delar av brösten som jag aldrig tränat förut.

Dagens händelse på gymmet idag var nog när jag skulle köra en övning som jag inte förstod mig på riktigt men som jag fick hjälp med av en rutinerad och krallig jävel haha. Efter hjälpen körde jag övningen ensam, han kom och kollade då och då. Han såg att jag klarade mig fint så han ba lägg till 10kg, du är en stark grabb! haha. Jag ba näh det får räcka med det här just nu. Jag menar, det var första gången jag körde den övningen så jag vill inte överbelasta på direkten om ni förstår vad jag menar. Dessutom hade jag kört andra övningar innan så jag var nästan helt slut!

Ser fram emot gymmandet den här veckan, jag är peppad och taggad som fan.
Det är ju så freakin nice!

Kommentarer
» tobbe

vad var de för övningar ? kan du berätta ? :)

2010-10-26 // 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback