Nike Free Run 3

Shoo! Såg ni Portugal mot Spanien eller? Fan att Portugal inte tog sig till final, ville verkligen att de skulle vinna!
Men nu till mina nya skor som ni ser där uppe, Free Run 3! Sjukt sköna och bekväma, riktigt snygga och fräscha.
Free Run är som ni alla säkert redan vet om löparskor, fast de funkar såklart perfekt att gå med ute som vanligt.
De passar självklart med mjukisbyxor men jag blev lite förvånad över hur nice de satt när jag hade på mig jeans.
 
Min tanke var att jag skulle träna och springa i de eftersom de är så lätta och smidiga men jag väntar med det.
Eftersom det här är mina första och ända Free Run jag har så vill jag inte att de ska bli slitna efter två veckor.
Jag har andra skor som jag kan träna i för tillfället, därför tänker jag använda mina Free Run som streetskor.
I alla fall tills jag skaffar ett extra par om ni förstår vad jag menar, ena tränar jag i och de andra har jag som vanligt.
 
Före jag avslutar inlägget måste jag bara få det sagt att ni tjejer som äger ett par Free Run kan ringa mig direkt!
Haha, men helt ärligt. Min kompis sa att han tycker det är sexigt och nice, jag kan bara instämma!
Finns nästa inget mer attraktivt än att se en snygg gäri som har eller ska träna i snygga Nike skor.
På facebook och instagram laddade jag upp en bild på ett par rosa som jag såg i affären.
Om inte bilderna fick fett många likes haha. Bästa, alla tjejer kommer gå köpa de nu!
Jag äger ett par svarta Free Run och letar efter en tjej med rosa, är det du?

Kommentarer
» Helan Vanessa

Jag tränar i reebok easytone. Sjukt sköna och rekommenderar till alla tjejer !

2012-06-28 // 23:39:26
» Helan Vanessa

Jag tränar i reebok easytone. Sjukt sköna och rekommenderar till alla tjejer !

2012-06-28 // 23:39:28
» Linnea

Haha jag har faktiskt ett par rosa som dom där uppe, använder dom på gymmet!!! Skit grymma löpparskor,men fick så sjuk ont i smalbenen när jag börja använda dom imed att det var så stor skillnad från ett par vanliga löpparskor :P

2012-06-29 // 00:41:36
» Alexandra

Klart det är jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback